Etikai kódex
2013. május 29-én a Magyar Vendéglátók Ipartestületének éves közgyűlésén elfogadásra került a Vendéglátók Etikai Kódexe.
Az MVI tagsága kiemelten fontosnak tartja, hogy a szakmában tevékenykedők rendelkezzenek a megszerezhető és folyamatosan fejleszthető szakmai tudás mellett a szakmához szükséges alapvető emberi tulajdonságokkal is, melyek közül a legfontosabbnak a szakmai iránti alázatot tartják.
A Kódex a régi, hagyományos vendéglátós értékeket veszi alapul, kiegészítve a mai modern kor üzleti életének elvárásaival. Igyekszik összefoglalni azokat az alapelveket, elvárható viselkedési és üzleti normákat, melyek megkönnyítik az együttműködést, továbbá öregbítik a vendéglátós szakma méltán jó hírnevét.
A Kódex olyan alapvető szabályokra épít, melyeket még a századfordulón állított össze Tarján Vilmos, a New York irodalmi kávéház egykori vezetője.
Az Etikai Kódexet a tovább gombra kattintva olvashatják.
Az MVI tagsága kiemelten fontosnak tartja, hogy a szakmában tevékenykedők rendelkezzenek a megszerezhető és folyamatosan fejleszthető szakmai tudás mellett a szakmához szükséges alapvető emberi tulajdonságokkal is, melyek közül a legfontosabbnak a szakmai iránti alázatot tartják.
A Kódex a régi, hagyományos vendéglátós értékeket veszi alapul, kiegészítve a mai modern kor üzleti életének elvárásaival. Igyekszik összefoglalni azokat az alapelveket, elvárható viselkedési és üzleti normákat, melyek megkönnyítik az együttműködést, továbbá öregbítik a vendéglátós szakma méltán jó hírnevét.
A Kódex olyan alapvető szabályokra épít, melyeket még a századfordulón állított össze Tarján Vilmos, a New York irodalmi kávéház egykori vezetője.
Az Etikai Kódexet a tovább gombra kattintva olvashatják.